Klacht Discountshopper.store: Fout artikel ontvangen!

Chubby2

Een geplaatste Revieuw op jullie!

Helaas, ik ben er ook ingetuind.
Ik heb twee "mobile holders" besteld waarvan 1 gratis (30 euro alles bij mekaar). Na 5 weken wachten kwam het pakket uiteindelijk binnen. Ten eerste is het verkeerde product geleverd en uiteraard zat de tweede gratis "mobile holder" er niet bij.

Ik heb tig email gestuurd dat ze het verkeerde product hadden gestuurd en dat het tweede gratis product er niet bij zat. Dat ze het verkeerde product hadden geleverd, hebben ze totaal niet op gereageerd. Ze sturen standaard emails terug dat je de korting hebt verkeerd toegepast terwijl heel duidelijk op de factuur staat dat het tweede product gratis is. En als je niet tevreden ben dan kan je het product terug sturen naar China. Wat een lolbroeken.
Ene "Mark Kieft" van discountshopper.store heeft de reactie gestuurd maar deze naam is waarschijnlijk fictief.

Omdat ik geen vertrouwen meer heb in discountshopper, mijn geld terug storten op mijn rekening!

Wij vinden dat Discountshopper.store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Discountshopper.store?