Klacht Discountshopper.store: Levering niet voldaan aan hetgeen beloofd in de orderbevestiging

RTO

Ik had via een advertentie GPS trackers besteld. Als je NU besteld, zou je er drie stuks krijgen, voor de prijs van één stuks.
Ik heb vervolgens ook een orderbevestiging ontvangen, waarin de levering van 3 stuks (1 + 2) is bevestigd.
Na weken eindelijk de zending ontvangen en bleek dat er maar één stuks in de verpakking zat. Ik heb hierover mail contact gehad met Mark van discountshopper. Hij mailde terug dat ik een actie code op hun website had moeten activeren. Gek, want ik heb besteld nav een advertentie en ben hierbij niet op de website geweest. Er is mij ook niet om een actie code gevraagd, die ik ook niet had en daarnaast heb ik per mail de bevestiging ontvangen dat het een bestelling van 1+2 betrof.

Levering compleet maken met de missende 2 stuks

Wij vinden dat Discountshopper.store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

RTO
Geen. Slechte zaak

Ook een klacht indienen over Discountshopper.store?