Klacht Discover cars: Geen voucher, maar geld terug

Klachtnummer
# 538826
Gebruiker
AutohuurMarokkoFeb2021
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had afgelopen februari een auto gehuurd in Marokko, maar ik moest annuleren omdat mijn vlucht was geannuleerd. Het verhuurbedrijf weigert mij terug te betalen. Ze stellen voor dat ik dit tegoed in de toekomst voor een andere verhuur gebruik. Ik heb ze gezegd dat ik liever een vergoeding zou krijgen. Maar ze willen niet, ze zeggen dat er de coronacrisis is.

Gewenste oplossing

Het bedrag van de auto huur terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Discover cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Discover cars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen