Klacht Discus: Niet vergoeden van dierenarts

Dizzy1990

Afgelopen woensdag hebben wij een cavia aangekocht bij discus te ridderkerk.
Toen ik thuis kwam met de cavia als verassing voor mijn vriendin was zij er blij mee ,
echter merkte zei dat het beestje erg liep te niezen en te knorren door slijm in het neusje.
Waarop wij het heel even aanhebben gekeken zaterdag werd het slijm bij het neusje erger waaop wij gelijk een afspraak hebben gemaakt bij de dierenarts.Hier van kregen wij een factuur van deze bedraagt 38.75 euro.
Met dit bericht belde ik netjes naar de dierenwinkel om te vragen of ze iets aan de kosten konden doen. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik dan eerst naar discus te ridderkerk had moeten komen dan deden hun er zelf iets aan.
Na een korte heen en weer discussie kwam de eigenaar met de oplossing om de kosten te vergoeden door de cavia terug te brengen.
Hierna heb ik een eind gemaakt aan het telefoongesprek .Ik ga geen dier terug brengen het is tenslotten geen pakje boter.

Compensatie kosten dierenarts

Wij vinden dat Discus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Discus?