Klacht Disney Plus: Abonnement zomaar gestopt

Klachtnummer
# 547973
Gebruiker
Monique Stein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iedere 30 ste van de maand vind er een automatische incasso plaats. Kreeg 28 juli een mail. Ze konden geen betaling doen, raar 30 ste gaat het automatisch abonnement gestopt. Kon zelf opnieuw een nieuw abonnement aanvragen met de nieuwe prijs.

29 ste gebeld heb 30 min In. De wacht gestaan en nog steeds niemand aan de telefoon.

De oplossing

Mijn bellen en uitleg geven waar ze mee bezig zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Disney Plus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Disney Plus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen