Klacht Disneyland: Niet leveren van half pension aanbieding

ivamar

Bij een bestelde vakantie op de site van disneylandparis.nl was er een aanbieding hotel, toegang tot de parken en half pension. Bij aankomst in het hotel was er alleen ontbijt inbegrepen. Na telefonish contact met een medewerker van disneylandparis.nl werd mij verteld dat ik een fout zou hebben gemaakt tijdens de boeking. Aangezien ik maar op 1 manier kon boeken is deze uitleg niet zinvol. Ik heb reeds per email contact opgenomen met de klachtenafdeling maar deze geven dezelfde uitleg over een verkeerde boeking door mezelf. Ze geven ook aan dat in een reserverings email naar mij niets zou vermeld staan over de half pension aanbieding en dat ik hierop contact had moeten opnemen. Aangezien dit een algemene reserverings email is staat er ook niets vermeld over gratis ontbijt en dit hebben we dan wel gekregen. Aangezien het over een bedrag van 204 euro gaat wens ik hiervoor vergoed te worden.

Aangezien wij hebben gegeten in de parken wens ik vergoed te worden voor de half pension aanbieding.

Wij vinden dat Disneyland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?