Klacht Disneyland: Probeer een eenvoudige vraag aan de teleadviseur te vragen en zit nu al 27 minuten te wachten a 10 cent per minuut

Klachtnummer
# 47813
Gebruiker
Yelbrons
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is als je als zo n groot bedrijf als euro disney bent je klanten die al duur betalen ook nog eens een half uur betaald laat wachten en dan nog wel een half uur a 10 cent per minuut om een simpele vraag te beantwoorden.
Het is al een probleem om iemand aan de telefoon te krijgen omdat zij een mega menu hebben die je moet doorlopen.
In deze elektronische tijd is dit vlgs mij niet nodig en is dit gewoon geldverdienen aan de telefoon. Ik vind dit niet kunnen.

De oplossing

Dat dit bedrijf op de vingers wordt getikt met de te lange wachttijd. Of voor simpele vragen een email kan sturen en daar antwoord op krijg. Zij hebben een geautomatiseerde email waar je geen antwoord van kan verwachten. Simpel maar dan kunnen zij niet verdienen aan wachttijden. (Zogenaamd druk)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Disneyland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?