Klacht Disneyland: Veel storingen tijdens verschillende bezoeken aan Disneyland Parijs

SMBJ Brouwers

Mijn vriendin en ik, bezoeken disneyland parijs en walt disney studios ongeveer 1 keer per jaar met veel plezier. We boeken dan een ticket voor beide parken voor 1 dag en reizen dan in 1 dag op en neer van Nederland naar Disneyland parijs

De laatste 3 jaar hebben we echter iedere keer veel last van storingen, attracties die het niet meer doen terwijl je in de rij staat. Hierdoor verlies je heel veel tijd en kun je op 1 dag maar weinig attracties kunnen bezoeken wat tot irritatie leidt.

De afgelopen 3 jaar zijn we teleurgesteld naar huis gegaan.
Vrijdag 06-10-2017 spande de kroon, toen werkte geen enkele attractie meer vanaf ongeveer 17:30. Dit is dan ook de rede voor deze brief. 1x is vervelend, 2x is irritant, 3x is onacceptabel. De entree kaartjes, de reis naar disney zijn niet goedkoop,

Disneyland Parijs verschuilt zich achter een stroomstoring, waar ze niets aan kunnen doen. Ik vraag me dit af. Wij zijn de afgelopen 3 jaar iedere keer op een andere dag en maand naar Disney geweest en iedere keer hadden we last van storingen. Ik denk dat slecht onderhoud de oorzaak is.

Ik ben tevreden als ik wordt gecompenseerd door middel van 2 vrijkaartjes voor 2 parken op een willekeurige dag

Wij vinden dat Disneyland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?