Klacht Disposablediscounter.nl: Bedrijf neemt geen retouren aan ivm coronavirus

Gebruiker1587713875

Als particulier flessen besteld.bii dit bedrijf. Alles ging goed, bestelling, levering, keurig op tijd gekregen. Bij levering kom ik erachter dat ik de verkeerde maat had besteld. Helaas had de website geen mogelijkheid meer om het retourformulier in te vullen. Na email contact krijg ik te lezen dat het bedrijf geen enkel retour meer in ontvangst neemt vanwege waarborging van de veiligheid van haar medewerkers tijdens deze coronacrisis. Ronduit belachelijk, de doos wordt ook door zoveel mensen aangeraakt voor het bij mij komt
anders moeten alle online bestellingen afgeschaft worden.

Plus er stond nergens duidelijk vermeldt dat het "coronavirus alle FAQ'S overruled" zoals zij dat noemen. Niet op de homepagina, winkelwagen of bij het afrekenen. Noch stond dit in de bevestingsmail waar je de factuur in krijgt. Oplichterij!

Het bedrijf neemt mijn bestelling niet retour en ik kan er niks mee. Het is belachelijk dat het bedrijf zelf regels hanteert dat niet lineair loopt met de wet.

Ik zou graag willen zien dat het bedrijf de flessen retour neemt en zelf zorg draagt voor de veiligheid van haar medewerkers.

Graag wil ik ook mijn geld terug.

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?