Klacht Disposablediscounter.nl: Bedrijf vergoed niet bij retourzending, zoals wel is toegezegd.

Hans

Door onvolledige informatie verstrekking op de website, verkeerd product aangeschaft. Ondanks telefonische toezegging dat alles vergoed zou worden bij retour zenden, word ineens 14 euro verzendkosten er vanaf gehaald. Bedrijf geeft aan dat ze niet eens een product terug hoeven te nemen, dat dat al een soort van coulance is. Ik heb netjes aangegeven hoe de concurrentie wel de juiste informatie verstrekt, en zelfs de moeite genomen om een link te sturen als voorbeeld. Tekst word echter niet aangepast, en bedrijf neemt hierin geen enkele verantwoordelijkheid.

Ik vind dat ik niet voor deze verzendkosten hoef op te draaien, en verwacht dat deze gewoon terug gestort word.

Ik wil gewoon de verzendkosten ook retour, zoals toegezegd. Niet verwijzen naar zelf opgestelde algemene voorwaarden, durf eens hand in eigen boezem te steken en geef gewoon toe dat jullie fout zitten.

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hans
Disposable discounter laat niks van zich horen. Denk goed na voordat je wat bij hun besteld. Als je door onvolledige of onjuiste informatie een verkeerd artikel besteld, laten ze jou voor de dure verzendkosten opdraaien, zonder excuses. Alles gaat goed, totdat er iets met je bestelling niet klopt, probeer dan maar eens goede aftersales voor elkaar te krijgen. Ze zullen zich ten allen tijden verschuilen achter hun algemene voorwaarden.

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?