Klacht Disposablediscounter.nl: Cancelt bestellingen

# 420022
Gebruiker1539802020

Mondkapjes besteld terwijl deze nog ruim op voorraad waren volgens de site, zaterdag. Blijkbaar is er daarna een run op gekomen en hebben ze hun voorraad niet goed in de webwinkel op orde.

Onbetrouwbare partij gebleken, dus.

Alles is dus zomaar gecancelled, als ik dat had geweten had ik ergens besteld waar ik zeker wist dat ze goed omgaan met hun bestellingen. Nu zijn ze nergens meer te krijgen. Ze melden me ook pas aan het eind van de dag dat het niet lukt, en nu zijn ze werkelijk overal uitverkocht. Geen tegemoetkoming, niets.

Onbetrouwbare partij gebleken, dus.

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?