Klacht Disposablediscounter.nl: Door niets op hun site te vermelden heb ik het verkeerde product besteld

Klachtnummer
# 437311
Gebruiker
Zeer ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door geen informatie op de site heb ik een voor mij een onbruikbaar product geleverd gekregen. De telefoon van de klantenservice werkt niet i.v.m. met de coronacrisis ( heel raar achter de telefoon kan je het virus ook oplopen ? ) Dus heb ik maar een mailtje gestuurd. Waarop ik toen pas te horen kreeg " Ai. wat vervelend om te horen.
Deze vacuümzakken die u heeft zijn geschikt voor professionele apparaten zoals een Henckelman. Helaas zijn i.v.m. het Coronavirus alle aankopen uitgesloten van retour. Wij kunnen de bestelling daarom niet retour nemen " Daarna een mailtje terug gestuurd, dat ik dat begreep maar dat ik mij dan beroep op het "herroepingsrecht". Dat houd in kort in dat je de bestelling binnen 14 dagen kunt annuleren zonder een reden te geven. Waarop zij antwoorden " Dank u wel voor uw reactie. Zoals mijn collega reeds uit heeft gelegd kunnen wij de retour helaas niet accepteren. Het bedrag zal niet worden gecrediteerd, wij hopen dat u de producten nog kunt gebruiken. " Ik heb niet gevraagd of het retour kan maar wilde het annuleren. Daarna heb ik nogmaals gemaild dat ik gebruik wil maken van mijn " herroepingsrecht " en dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen op mijn rekening wil zien. Gebeurt dit niet ga ik een zaak bij de Autoriteit Consument & Markt van maken. En nu hoor ik niets meer van het bedrijf met de beste service Disposable Discounter.

De oplossing

Mijn geld binnen 5 werkdagen op mijn, bij hen bekende bankrekening, terug gestort hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen