Klacht Disposablediscounter.nl: Geen goede service

Klachtnummer
# 401437
Gebruiker
ZesdeBoot#931
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen goede service omtrent je bestelling. Als je een bestelling hebt geplaatst en je hebt daar vragen over of je wilt hier iets aan toevoegen, moet je een e-mail sturen en krijg je pas na dagen antwoord. Echter als je belt en kiest voor de optie ‘informatie over de producten’ krijg je direct iemand aan de lijn.

De oplossing

Het is heel normaal iemand in dienst te hebben die je bestaande klanten goed te woord kunnen staan als je vragen hebt over je bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen