Klacht Disposablediscounter.nl: Geen retournering tijdens corona en geen klantenservice

Klachtnummer
# 448266
Gebruiker
Denis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een product besteld wat ik direct na ontvangst wilde retourneren. Onder het mom van corona kun je dus geen rechtstreeks contact krijgen met de klantenservice (geen telefoonnummer, geen mailadres) wel kun je een contactformulier invullen , echter wordt er niet op gereageerd. Opvallend is dat het bedrijf adverteert met de tekst dat je zonder opgave van redenen, spullen binnen 14 dagen kunt retourneren, echter als je via de link op de site naar retourneren gaat, krijg je de boodschap dat dit onmogelijk is door corona, geheel in strijd met alle Europese en Nederlandse regelgeving en op niets gebaseerd. Ze kunnen blijkbaar wel versturen in coronatijd maar niet ontvangen in coronatijd. Klein beetje speuren op het internet leert al dat dit bedrijf ook buiten corona tijd moeilijk doet over retourneren (2019) ook al. Niets kopen dus hier

De oplossing

Bedrijf handelt in strijd met alle recht en regelgeving, schandalig. Ik wil het product retourneren en mijn geld terug. Ik bestel hier nooit meer. Ben nu al 5 dagen bezig om contact te krijgen met de klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen