Klacht Disposablediscounter.nl: Geen retournering tijdens corona en geen klantenservice

Denis

Heb een product besteld wat ik direct na ontvangst wilde retourneren. Onder het mom van corona kun je dus geen rechtstreeks contact krijgen met de klantenservice (geen telefoonnummer, geen mailadres) wel kun je een contactformulier invullen , echter wordt er niet op gereageerd. Opvallend is dat het bedrijf adverteert met de tekst dat je zonder opgave van redenen, spullen binnen 14 dagen kunt retourneren, echter als je via de link op de site naar retourneren gaat, krijg je de boodschap dat dit onmogelijk is door corona, geheel in strijd met alle Europese en Nederlandse regelgeving en op niets gebaseerd. Ze kunnen blijkbaar wel versturen in coronatijd maar niet ontvangen in coronatijd. Klein beetje speuren op het internet leert al dat dit bedrijf ook buiten corona tijd moeilijk doet over retourneren (2019) ook al. Niets kopen dus hier

Bedrijf handelt in strijd met alle recht en regelgeving, schandalig. Ik wil het product retourneren en mijn geld terug. Ik bestel hier nooit meer. Ben nu al 5 dagen bezig om contact te krijgen met de klantenservice

Wij vinden dat Disposablediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Disposablediscounter.nl?