Klacht Distrimedia Services: distrimedia en reader's digest reageren niet op klachten en aangetekende brieven over dubbele betaling van 2 boeken.

marguerite

klacht van C.E.E. Kuntze en M.H.Kuntze-Gersie

aanleiding klacht is
- op 14 -1- 2014 ontvangen we 2 brieven van de Inkasso unie dat er 2 boeken niet zijn betaald. tel 040
- de boeken Geef ziekten geen kans en Wereldatlas zijn op 30-122013 afgeschreven op de rekening van CEE Kuntze.

Omdat mijn man op diezelfde dag is opgenomen in het MCA wegens hartfalen, bel ik
de Inkasso op die zegt dat ik moet betalen. Ik betaal de 2 inkasso's met de opslag van 40 euro per boek.
in februari neem ik contact op met distrimedia, het telefoonnummer 0900 444001. iIk krijg via de telefoon toezegging dat men het netjes in orde wil brengen. ik ontvang mails op 24-3. Ik stuur op verzoek van distrimedia kopieën van de betalingen op met een begeleidende brief naar de postbus in Lelystad. een reactie blijft uit. pb is fake. Ik stuur aangetekend op naar pb, komt retour. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. ik stuur aangetekend op naar Reader's digest op 8-10. Geen reactie.
Ik heb van alles kopieën.

bedrag van de boeken terug plus de extra kosten van 2 x 40 euro

eventueel min de aftrek van de te late betaling van 30-12 i.p.v. 22 -12-2013 van 7.50 euro per boek van de aanmaning op 10 december 2013.

Wij vinden dat Distrimedia Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Distrimedia Services?