Klacht Distrimedia Services: Onterechte aanmaningen en incassoburea voor een reeds betaald produkt

EMCklachtenkompas

Jullie helpen jullie klanten helemaal niet. Alleen maar van de wal in de sloot. Door de zaak, na een aantal onterechte aanmaningen, nu naar een incassobureau te doen escaleren. In plaats van de hand in eigen boezem te steken en binnen de financiële administratie bij bijvoorbeeld nog openstaande binnenkomende betalingen het een en ander nog eens af te checken.
Het jaagt jullie eigen organisatie op onnodige kosten, het kost je klant tijd en geld. En dan maar over reputatie schade niet te spreken.

Ik weet niet in welk middeleeuws jaar de helpdesk van Reader’s Digest nog leeft, maar in deze tijd van digitale informatie en telebankieren is het afschrift uit mijn bankrekeningoverzicht van gewraakte betaling een algemeen aanvaardbaar bewijs van het hebben voldaan aan de vereist betalingsverplichting. Het is dus niet een en nu citeer ik: een giro-opdracht (bewijs dat u een acceptgiro bij de bank heeft afgegeven), maar een download van een uitgevoerde betaling.

Hand in eigen boezem steken en hun financiële administratie eens op orde brengen in plaats van hun klanten onterecht te blijven lastig vallen.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.