Klacht Dit is Eigen: Ik word gechanteerd door Eigen Apeldoorn.

Klacht over Eigen Apeldoorn

Het had een cadeau, een symbool voor een speciale gelegenheid moeten zijn. De vijgenboom die ik zaterdag zag en gekocht heb bij Eigen, voor 85 euro. Alleen hij paste niet in mijn eigen auto.Maar bezorgen was geen probleem. Twee dagen ben ik er eerder voor mijn bed uitgekomen, dat heb je al je s nachts werkt. Maar mijn afgerekende boom, met mijn kassabon en mijn visitekaartje staat nog steeds bij Eigen. Er was iets tussengekomen hoorde ik toen ik informeerde. Dat kan. Maar het speciale moment is inmiddels voorbij en ik vroeg of ze het geld terug kon storten.Dat kon niet. Ik kon wel een tegoedbon krijgen.Maar daar maak ik de degen voor wie de boom bedoeld was niet blij mee.

Ik heb een bericht van Eigen een sms bericht gehad dat ze (zonder excuus overigens) het geld naar mij over gaat maken. Ik heb toegezegd dat ik dan de negatieve recensie (op haar verzoek) verwijder van haar FB pagina. Dat is de oplossing.

Wij vinden dat Dit is Eigen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dit is Eigen?