Klacht Ditistv.nl: Belstelde artikel wel betaald niet ontvangen

Karin

Op 6 juni heb ik een 8k box besteld en betaald. Nadat de levertijd 5-8 dagen verstreken was heb ik meermaals contact opgenomen (gemaild, ticket aangemaakt, 3 keer gebeld) . Keer op keer werd mij beloofd dat het probleem spoedig opgelost zou zijn en toch zeker binnen 10 dagen alsnog geleverd zou kunnen worden.
Het is nu 11 juli en ik wacht nog steeds (artikelen zaten vast in China werd me bij het laatste telefoongesprek gemeld) . Op 6 juli heb ik jullie telefonisch nog 14 dagen gegeven het artikel alsnog te leveren. Ik vrees met grote vreze. Ik ben erg teleurgesteld en begin langzamerhand over te gaan naar boosheid. Graag zo spoedig mogelijke levering of het door mij betaalde bedrag terug storten op mijn rekening voor 20 juli.

Levering van poduct voor 20 juli anders geld terug voor 20 juli

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte mevrouw Heijningen van Leeuwen,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Goedemiddag mevrouw Heijningen van Leeuwen,

In ons systeem kan ik zien dat uw bestelling 100046139 op 22-7-2016 door ons verzonden is. Zie onderstaande Track and Trace code. Graag hoor ik even of het product in goede orde is ontvangen. Hier ga ik wel beetje vanuit, aangezien er geen retour aanvraag is geplaatst.

T&T: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox/Search?b=3SYXOP001295186&p=1781%20GN

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    Karin
    Bijna tevreden. Het artikel is inderdaad in de eerst week van de zomervakantie afgeleverd. Helaas op de verkeerde plek. Uiteindelijk heb ik het artikel wel ontvangen. Na veel bellen met de klantenservice hebben we het apparaat ook aan de praat gekregen.
    Ik heb nog enkele malen geprobeerd te mailen omdat ik volgens mij een 4k box heb ontvangen en niet de beloofde en betaalde 8 k box. Is er een correct mailadres waar ik de fotos van doosje en pakbon naar toe kan sturen. Graag restant geld terug
    Beste Karin,

U kunt uw e-mail sturen naar helpdesk-notification@ditistv.nl. Dan zult u snel antwoord krijgen op uw vraag.

Laura Lallie
    Karin
    Ik heb zojuist jullie een mail gestuurd naar het door u opgegeven adres. Ik heb het adres gekopied-pasted dus kan geen type fout meer zijn. Ik heb 'm weer als fout terug gekregen

Delivery to the following recipient failed permanently:

helpdesk-notification@ditistv.nl

Technical details of permanent failure:
    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain ditistv.nl by mail.ideaspool.net. [178.62.146.16].

Hoe nu verder?????

Karin

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?