Opgelost door Ditistv.nl: besteld en betaald, niets ontvangen

Fred

Op 9-7-2016 een DIT is TV Box 2K besteld en betaald ( bestelnummer 100046862)
Werd steeds gezegd, dat er wat achterstand was.
Op 16-8-2016 gemaild, dat ik de koop wil ontbinden en mijn geld terug wil hebben. Ook hier wordt niet op gereageerd.

Geld terug

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer de Rijk,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer De Rijk,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling is klaargezet door de financiële afdeling. Uw terugbetaling zal deze week nog overgemaakt worden. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie