Klacht Ditistv.nl: Bestelling geannuleerd, nog steeds geen geld terug.

Chantalle

Bestelling op 12 juli geplaatst. Bestelling op 26 juli geannuleerd ivm lange levertijden.
Tot op heden nog steeds geen geld terug gekregen. Al 7 keer contact opgenomen met klantenservice, nog steeds niet opgelost.

Terugbetaling van mijn geld.

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte mevrouw Vergossen-Teheux,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Chantalle
    Ik vind twee weken erg lang voor een terugbetaling. Ik hoop dat ik mijn geld voor het eind van de week terug heb op mijn PayPal account!
    Goedemorgen mevrouw Vergossen-Teheux,

Via ons ticketsysteem hebben we u gevraagd om uw IBAN nummer op te geven, zodat we uw terugbetaling in orde kunnen maken. Hier hebben we nog geen reactie op mogen ontvangen.

Daarom vraag ik het u nu via deze weg. Alvast bedankt voor uw reactie. Dan kunnen we het verder in afhandelen voor u.

Met Vriendelijke Groet,

DIT is TV Serviceteam
    Chantalle
    Dit heb ik vorige week woensdag al per e-mail aan u doorgeven.
    Chantalle
    Ik zal het vandaag nogmaals via de site doorgeven
    Goedemiddag mevrouw Vergossen-Teheux,

Bedankt voor uw reactie. Deze keer is uw reactie goed ontvangen.

Uw terugbetaling wordt reeds klaargezet door de financiële afdeling. Uw terugbetaling zal deze week nog overgemaakt worden via ING. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

DIT is TV Serviceteam
    Chantalle
    Dat werd vorige week ook gezegd. Tot op heden nog steeds niks ontvangen
    Goedemiddag mevrouw Vergossen-Teheux,

Inmiddels is uw order gecrediteerd. Bit betekent dat u ieder moment het volledige aankoopbedrag op uw rekening kunt verwachter. Uiterlijk binnen 2 werkdagen.

Chantalle
    Nog steeds geen geld ontvangen!
    Beste,

Volgens onze systemen is uw order op 9 september gecrediteerd.

Is het inmiddels bij u binnen?

Chantalle
    Nog steeds geen terugbetaling gevonden, terwijl ik tot 3x toe mijn IBAN nr heb doorgegeven.

Chantalle

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?