Klacht Ditistv.nl: box 4k retour

Carlo

goede dag ,
sindt 29 maar heb ik de 4k box terug gestuurd naar dit is tv , naar het adres hanze 1
heb tevens t&t code erbij gegeven en zelf de post.nl gebeld als die af gegeven is
heb zelf code t&t door gebeld aan dit is tv
vanaf begin en af zijn ze totaal niet ene keer na gekomen met hun afspraken zoals, de box veel te laat ge levert en dan de code veel later door gegeven , de box werkte helemaal niet goed
een retour aan ge vraagt en alles juist op gestuurt , en nu vinden hem niet
heb zelf met dit is tv gebeld de t&t code door gegeven staat ook onder ticket, ieder dag een mail gestuurd en gebeld naar hun en krijgt gewoon geen antwoord terug.
houden je gewoon aan het lijntje
zelf heb ik dit nooit mee gemaakt en wel mooie dingen maken ze reclame van
zelf komen ze niet iets van hun eigen uit of laten iets van zich horen hoe het er mee staat , carlo simons

binnen nu en week wil ik een nieuw goede werken 4k box premium of het geld terug binnen een week, anders ga ik hogere stappen onder nemen.
ben altijd heel beleeft geweest tegen jullie , maar als jullie laks aan de klanten hebben sorry dan
en dan altijd het verhaaltje tehoren ja van sorry dit en sorry dat heb ik huizen vol van of wij hebben vertraging.
als jullie het niet waar kunnen maken dan stop er mee, en maak geen gouden beloften en geen mooie reclame aan de mensen, als ik zie hoef klachten jullie hebben triest

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Simons,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemorgen meneer Simons,

In ons systeem zie ik staan dat uw retour zending op 17-5-2016 is verwerkt bij ons, waarbij er een nieuwe order is aangemaakt. Deze nieuwe order is verzonden op 22-6-2016. Graag hoor ik even of alles in goede orde bij u is aangekomen.

Mocht dit het geval zijn, dan zou ik u vriendelijke willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we uw klacht dan hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en een hele fijne dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?