Klacht Ditistv.nl: Compensatie mail over klacht verwijderen op klachtenkompas

Jeroenverheul

In het verleden heb ik geprobeerd spullen te bestellen bij DITISTV die ik vervolgens na betaling niet geleverd kreeg. Talloze mails en telefoontjes mochten toen niet baten.

Ik heb destijds een klacht aangemaakt bij klachtenkompas.
In maart ontving ik een mail van de serviceafdeling van DITISTV. Of ik mijn klacht zou willen verwijderen op klachtenkompas, en als compensatie een verrassing zou ontvangen t.w.v. 50 euro.

Ik ben hier mee ingestemd en heb de klacht verwijderd. Ik ontving een week later een doosje van DITISTV met een Kortingsbon t.w.v. 30 euro en een selfiestick.

De kortingscode is niet geldig en na contact met de serviceafdeling zou deze opnieuw geactiveerd moeten zijn. Hij werkt nog steeds niet en reactie op mail krijg ik niet meer...

Vertrouwen in dit bedrijf is echt 0,0 geworden!

Ik heb aangegeven dat ik iets wil bestellen maar dat de code niet werkt. Een nieuwe oplossing? Ik wil mensen adviseren niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Ditistv.nl
    Goedemorgen Jeroen,

Graag zou ik willen reageren op je klacht. Je geeft hierin aan geen goede eerdere ervaring te hebben gehad met ons bedrijf en dat vind ik jammer om te horen. Op het moment zijn we met volle toeren bezig op verschillende vlakken alles weer goed te laten lopen. Maar soms duurt het wat langer om dit doel te bereiken.

Verder vind ik het leuk dat je ons surprise pakket hebt aanvaard, het is echter niet de bedoeling dat je er geen gebruik van zou kunnen maken. Onze excuses daarvoor. Daarom heb ik een nieuwe code aangemaakt voor jou (zie onderaan de mail). Deze code kun je gebruiken voor een bestellingen vanaf 100 euro. Deze code zal ook actief blijven tot dat jij besluit het te gebruiken.

Ik hoop je op deze manier te kunnen helpen met je klacht en het geschiedde recht te zetten.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Jouw code: DITV30BVX2016

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?