Opgelost door Ditistv.nl: De levering/bestelling word steeds uitgesteld

pieterdeboer

Al twee maand geleden de bestelling gedaan en nog niks ontvangen, paar keer hierover naar hun gemaild (via hun website), maar elke keer word er gezegd ze kunnen er niks aan doen omdat ze ook afhankelijk van derden.

Op de eerste plaats mijn geld weer terug, of voor het bedrag iets anders (als ze dat wel kunnen leveren natuurlijk.
(heb vandaag net bij kassa (27-08-2016) een stukje gezien over dit bedrijf, dus ben benieuwd)

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer De Boer,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100046632 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kun je deze dus deze week thuis verwachten.

Ook zal bestelling 100046559 - 6 maanden premium abonnement deze week nog in orde gemaakt worden.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    pieterdeboer
    Het heeft even geduurd maar als de bestellingen deze week zijn geleverd ben ik tevreden