Klacht Ditistv.nl: De Tvbox werkt totaal niet

Mjs

De box werkt niet. Hij doet niet wat ze beloven. Storingen enz. Geen oplossing vanuit ditistv. De box is zeer traag of werkt helemaal niet.

Gewoon geld terug.

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte heer Schwartz,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek
    Mjs
    Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg. Maar ik verwacht het niet.
    Geachte heer Schwartz,

Wilt u uw ordernummer met ons delen dan zullen wij zorgen voor een passende oplossing, mocht dit nog niet gebeurd zijn.

Laura Lallie
    Mjs
    Ik heb mijn ordernr. niet meer. Mijn gegevens zijn:

M.J. Schwartz
    Wezelhof 62
    7064 CV SILVOLDE.

Ik neem aan dat jullie ahv hiervan mijn bestelling kunnen vinden ?
    Goedemiddag,

Ik heb uw gegevens er even bijgehaald.

Uw bestelling dateert uit 2014; u zult begrijpen dat wij deze niet terug kunnen betalen.

Als er problemen zijn met de werking van het apparaat, dan heb u natuurlijk recht op een gerepareerd apparaat of een vervangend exemplaar.

Via https://ditistv.nl/awrma/guest_rma/index/ kunt u deze aanvraag indienen.

Uw bestelling-ID is: 100034406
    Mjs
    ze vragen om het apparaat terug te sturen, dit is reeds ruim een half jaar geleden gebeurt. Ik ga er geen tijd meer in stoppen en accepteer mijn verlies.