Klacht Ditistv.nl: Direct betalen, maar product niet ontvangen - afleverdatum telkens verschuiven

Kevin M

Op 24 juni heb ik 109 EUR overgemaakt naar Dit Is TV voor een nieuw 2K kastje. We zijn ondertussen 17 werkdagen verder en tot op heden heb ik niets ontvangen. Via de Helpdesk heb ik op verschillende momenten antwoord ontvangen (door mij ingekort):

8-7 = Helaas voorraadproblemen, vertraging opgeleverd. Zo goed als opgelost, nu alle vertraagde bestellingen. Snelle levering verzendafdeling aangevraagd.

11-7 = Naar schatting komt het kastje uiterlijk over een week

18-7 = Op dit moment hebben wij niet de voorraad om onze bestellingen te leveren. Verwachting binnen 1 à 2 weken levering

Het verdienmodel van DITV is: torenhoge tel. kosten en verouderde kastjes niet meer updaten, zodat men over moet naar een nieuw kastje --> weer betalen. Geen maandkosten, maar eenmalig betalen is een fabel. Tevens mailen ze wekelijks met aanbiedingen, maar kunnen de producten niet leveren. Het niet leveren zorgt weer voor telefonische inkomsten.

Een concrete leverdatum binnen 5 werkdagen of binnen 48 uur mijn geld terug.

Kevin M
    Dit is TV reageert wel op mijn berichten, maar telkens krijg ik te horen dat ze er achteraan gaan. Er komt echter niets concreets uit. Hoe moeilijk kan het zijn om de leverancier te bellen en te vragen wanneer producten geleverd worden. Vervolgens +2 werkdagen voor bezorgen binnen NL en klaar.

Ik heb er weinig vertrouwen in en heb het gevoel dat dit 'bedrijf' omvalt, of Ramon het allemaal niet meer aan kan. Veel mensen hebben grof geld overgemaakt en zien hier niets van terug.

Kevin M

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?