Klacht Ditistv.nl: Direct betalen, maar product niet ontvangen - afleverdatum telkens verschuiven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 177447
Gebruiker
Kevin M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 juni heb ik 109 EUR overgemaakt naar Dit Is TV voor een nieuw 2K kastje. We zijn ondertussen 17 werkdagen verder en tot op heden heb ik niets ontvangen. Via de Helpdesk heb ik op verschillende momenten antwoord ontvangen (door mij ingekort):

8-7 = Helaas voorraadproblemen, vertraging opgeleverd. Zo goed als opgelost, nu alle vertraagde bestellingen. Snelle levering verzendafdeling aangevraagd.

11-7 = Naar schatting komt het kastje uiterlijk over een week

18-7 = Op dit moment hebben wij niet de voorraad om onze bestellingen te leveren. Verwachting binnen 1 à 2 weken levering

Het verdienmodel van DITV is: torenhoge tel. kosten en verouderde kastjes niet meer updaten, zodat men over moet naar een nieuw kastje --> weer betalen. Geen maandkosten, maar eenmalig betalen is een fabel. Tevens mailen ze wekelijks met aanbiedingen, maar kunnen de producten niet leveren. Het niet leveren zorgt weer voor telefonische inkomsten.







De oplossing

Een concrete leverdatum binnen 5 werkdagen of binnen 48 uur mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Kevin M
    Datum
    Dit is TV reageert wel op mijn berichten, maar telkens krijg ik te horen dat ze er achteraan gaan. Er komt echter niets concreets uit. Hoe moeilijk kan het zijn om de leverancier te bellen en te vragen wanneer producten geleverd worden. Vervolgens +2 werkdagen voor bezorgen binnen NL en klaar.

    Ik heb er weinig vertrouwen in en heb het gevoel dat dit 'bedrijf' omvalt, of Ramon het allemaal niet meer aan kan. Veel mensen hebben grof geld overgemaakt en zien hier niets van terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kevin M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen