Opgelost door Ditistv.nl: DIT is TV 8K 12 maanden Premium TV bundel op 04-06-2016 Bestelt, en steeds geen TV Bundel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181871
Gebruiker
Henry
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na veel Tickets de TV 8K op 25-06-2016 toch ontvangen, echter zonder 12 maanden Premium TV bundel.
Via Ticketnr. YRJ-36472 op 17-06-2016; 27-06-2016; 29-06-2016; 13-07-2016 en
20-08-2016 gevraagd om levering 12 maanden Premium TV bundel.
Tot nu geen levering Wel advertentie om deze bundel te kopen!!!
Ik wil graag de code voor TV bundel ontvangen of mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil graag de code voor TV bundel ontvangen of mijn geld terug.

5 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 23 augustus 2016

    Geachte heer Birsak,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Henry
    Datum
    Goedemorgen,
    Bedankt voor jullie reactie, maar zoals uit mijn tickets blijkt, dat jullie vaak beloofd hebben om de TV bundel binnen 14 dagen op te sturen.
    Met het gevraagde uitstel duurt het 3 maanden voordat mijn betaalde bestelling dan geleverd wordt.
    Mocht jullie belofte om binnen 14 dagen te leveren niet lukken, dan eis ik dat mijn betaling op 10 september 2016 op mijn rekening staat.

    Met vriendelijke groet,
    Henry Birsak
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag meneer Birsak,

    Uit uw klacht kan ik opmaken dat u uw premium abonnement nog niet heeft mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Deze week is er weer geld vrijgekomen om onze premium abonnementen uit te leveren. Ik heb uw bestelling 100046081 voorrang gegeven, uw code zal deze week nog naar u opgestuurd worden.

    Mocht deze naar wens zijn aangekomen, wil ik u vriendelijke verzoeken om uw klacht te verwijderen. Aangezien we deze dan hebben kunnen afhandelen.

    Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
  4. Auteur
    Henry
    Datum
    Goedemorgen Laura,

    Bedankt voor je reactie, ik wacht de code deze week af.

    Ik wens je ook een fijne (tropische) dag toe.
    Met vriendelijke groet,
    Henry Birsak
  5. Auteur
    Henry
    Datum
    DitisTV.nl heeft de klacht hier binnen een week opgelost, waar ik zelf maanden geen oplossing vond.
    Klachtenkompas werkt dus goed.

    Ik ben blij, dat DitisTV.nl de code geleverd heeft, en dat ik vanaf 25-08-2016 een heel jaar gebruik van kan maken.

    Met vriendelijke groet,
    Henry Birsak

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy