Klacht Ditistv.nl: ditistv kastje werkt niet goed

hallo
Ook ik heb een kastje gekocht bij dit is tv, en helaas na een update deed het kastje het niet meer, ik heb het kastje toen moeten opsturen en uiteindelijk na zoveel weken kreeg ik mijn kastje terug.
Hij heeft het1 avond gedaan en toen sprong de software naar 1970 en kon ik dus alleen films kijken vanaf 1904 tot 1970.
Ik heb toen weer een email gestuurd maar ik kreeg totaal geen reactie.
Ik heb toen wel een ander kastje bij een andere aanbieder gekocht.
Maar het ditistv kastje ligt onbruikbaar in de kast.
Graag zou ik ook willen dat mijn probleem opgelost gaat worden, en dat ik gewoon gebruik kan maken van mijn kastje of mijn geld terug.
mvg Saskia

Ik heb het kastje opgestuurd zoals hier op de site beschreven werd door ditistv,
ik kreeg vervolgens een mail op de 30 ste omdat ik doorgegeven heb dat ik het kastje opgestuurd had, ook het bewijs bijgevoegd.
En op 5 oktober kreeg ik,
Je retour/omruiling FK-100020922 heeft nu de status: Geannuleerd
Voor meer info kijk op je retour-pagina[Links to https://ditistv.nl/awrma/customer_rma/view/id/5578/].
Dus er staat geannuleerd en ik heb ingelogd op de site maar daar staat nix over het kastje wat ik heb terug gestuurd.
Dus ik hoor en ontvang niets.
Het is tot nu toe dus niet opgelost, helaas.

Goedemiddag mevrouw Kerkhof,

Het is jammer om te horen dat je nog geen optimaal gebruik hebt kunnen maken van je DIT is TV Box. Graag willen we uw probleem oplossen. Er is namelijk een oplossing voor wanneer de verkeerde tijd wordt aangegeven op de box.

Via onze klantenservice laat ik ze contact met u opnemen via de mail, om uw uitleg te verschaffen hierover.

Nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

DIT is TV Serviceteam
    ikdoeookmee
    ik heb inderdaad eindelijk een reactie gekregen van ditistv.
    Volgens mij heb ik mijn klacht goed en duidelijk omschreven maar ik kreeg antwoord dat mijn box waarschijnlijk geen internet zou ontvangen, en daarom zou mijn datum vd box niet goed staan. nou vraag ik je? Dit heb ik niet aangegeven als zijnde mijn fout.
    Ik kan hier niets mee.
    Ik heb een mail terug gestuurd maar zoals ik al had verwacht, weer geen antwoord terug na 2 dagen te hebben gewacht.
    Dus nee ik ben zeker niet tevreden.

Geachte mevrouw Kerkhof,

Onze excuses voor de ontstane situatie. Als uw box nog steeds niet werkt kunt u deze retourneren via onderstaande link. Dan zullen wij deze repareren of vervangen.

ikdoeookmee
    ik heb wel degelijk gereageerd op de klacht, zowel naar klachtenkompas en ook nr dit is tv mr tot op de dag van vandaag is het niet afgehandeld.
    ik zie mij zelf dan ook genoodzaakt om opnieuw een klacht in te dienen.
    jammer dat het zo moet gaan, ik baal hier enorm van.
    Hallo Saskia,

Een nieuwe klacht aanmaken hoeft echt niet. Wij hebben alleen geen reactie meer gehad na ons bericht van 1 september. Op jouw nieuwe klacht met ID 185673 hebben een oplossing geboden.

ikdoeookmee
    ik heb wel degelijk gereageerd en ik heb daar e-mails van, de link om het terug te sturen die u heeft gegeven die werkt maar de gegevens die ingevuld dienen te worden dat pakt die site van jullie niet dus ik heb geen mogelijkheid om het te retourneren. daarom ingelogd op mijn pagina en gevraagd om een duidelijke uitleg om het kastje op te sturen, dit was op 2 sept ticket 51404. tot op heden geen reactie. ik heb daarom geen mogelijkheid om het terug te sturen.
    Beste Saskia,

Via deze link:

Vind je je retourformulier waarmee je de Box op kunt sturen.

Groet,

Laura