Opgelost door Ditistv.nl: DitisTV leveren niet.

donwes

Dit is TV levert niet omdat ze problemen hebben met hun aanleverancier. Dan mag dat niet mijn probleem zijn. Waarom zo weinig communicatie. Ik heb 16 juni een ditistv box besteld en betaald en tot op heden nog niets ontvangen. Al meerdere malen gebeld en gemailt. Als ik binnen twee weken nog niets heb wil ik mijn geld terug!!! DitisTv

Mvg,
D. Westerhuis
Almere

Ik wil graag de box binnen een week geleverd hebben. Als dat niet mogelijk is wil ik mijn geld terug!

Goedemiddag meneer Westerhuis,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100046381 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kun je je pakket dus deze week thuis verwachten.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

DIT is TV Serviceteam
    donwes
    Erg jammer dat Dit is Tv de kans heeft gekregen om alsnog aan hun verplichting te voldoen om mij de box op te sturen waar ik vanaf 16 juni op zit te wachten. Zij hebben dit beloofd om hem uiterlijk afgelopen week op te sturen. Dat is dus niet gelukt Dit is Tv. Ik baal hier zo van dat ik door dit soort ervaringen nooit meer online iets koop maar alleen maar in een winkel waar je het direct mee krijgt. Dus Dit is Tv jullie zijn geen goed voorbeeld. Wanneer krijg ik de box nu eens???
    donwes
    Oh ja mevr. Laura Lallie, door het te laat afleveren van jullie box zit ik al ruim twee maanden tv te kijken via een oude digitenne box. Zonder abonnement dus heb alleen maar Npo 123 en een regionale zender. Dat is ongelofelijk saai zeker wanneer de commerciële ook al het belangrijke voetbal uitzenden. Ben benieuwd hoe u het zou ervaren om twee maanden zo te moeten kijken. En je al betaald heb om alles te kunnen zien. Pfff...
    donwes
    Nou DitisTv er is weer een nieuwe week aangebroken. Gaat het deze week dan echt gebeuren dat ik mijn box ga krijgen ?
    Ik ben benieuwd.
    Geachte heer Westerhuis,

Ik ben blij u te melden dat vandaag de laatste orders worden verzonden. Dit betekent dat u voor het weekend uw bestelling in huis heeft. Excuses voor het ongemak.

Wij zullen u een 4K in plaats van een 2K doen toekomen.

donwes
    Ik wacht eerste tot mijn bestelling binnen is en daarna zal ik reageren.

D. Westerhuis
    Geachte heer Westerhuis,

Uw bestelling is vandaag door ons verzonden. U kunt deze dus morgen in huis verwachten.

donwes
    Ik ben erg blij met de medewerking van klachtenkompas.nl omdat toen ik ze had ingeschakeld begon DitisTv wel ineens te reageren.
    Het product wat ze leveren is echter voor de beloftes erg moeilijk te bedienen en je krijgt er niet eens de comercieele zender op zonder een abbonement te nemen. Nou dat wordt niet gezegd bij de verkoop.