Klacht Ditistv.nl: DitIsTV

# 193825
Kimm

Heb weken geleden mijn bestelling geannuleerd omdat de levering erg lang duurde. Op mail word niet gereageerd op facebook gelukkig wel. Heb ruim 2 weken gezegd dat aan het einde van deze week mijn geld terug gestort moet zijn maar daar word geen gehoor aan gegeven. "Problemen bij de financiele afdeling"..... Niet mijn probleem! Ik wil mijn geld terug! Dit is mijn [#CMG-96017] Ticket. Stort NU mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stort NU mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ditistv.nl heeft uiteindelijk terugbetaald nadat de dagvaarding al was ingediend bij de rechtbank. Ik heb mijn geld terug door tussenkomst van wetswinkel Amsterdam en Ditistv moet nu ook nog eens de dagvaardingskosten betalen. Als ze direct betaald hadden had het ze 103€ gescheeld. Ik roep iedereen op om deze weg te bewandelen! Wetswinkel rekend GEEN KOSTEN!

Kimm
    Jullie zeggen op facebook messenger dat jullie om een update hebben gevraagd aan de financiele afdeling.
    Op 31/10 hebben jullie ook al om een update gevraagd! Waar ik vervolgens niets van hoor! IK WIL MIJN GELD NU TERUG!!!! Dit is diefstal!!!!!

Als mijn geld er vrijdag 11/11/2016 om 12:00 uur niet op mijn rekening staat ga ik aangifte doen bij de politie, dan weten jullie dit alvast!
    Kimm
    Aangifte is zojuist gedaan!
    Kimm
    Contact opgenomen met consumentenbond, zij gaan er mee aan de slag
    Ditistv.nl
    Goedemorgen mevrouw Schutte,

Het is jammer om te lezen dat je je niet gehoord voelt betreffend je klacht over je terugbetaling. We hadden dit ook graag anders gezien en eerder willen afhandelen.

Ik heb uw terugbetaling nog een keer onder de aandacht gebracht en ga er vanuit dat het snel wordt opgepakt. Er is simpelweg teveel werk voor te weinig mensen.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, wanneer informatie is over terugbetaling zal je op de hoogte worden gebracht via onderstaande ticket.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

ticket: CMG-96017
    Kimm
    Dit loopt al vanaf 18/10! Dat is ruim een maand. Het kan mij niet schelen dat jullie teveel werk (te veel klachten) hebben voor de hoeveelheid werknemers. Als jullie een behoorlijke dienst en product zouden leveren dan was dit vast niet het geval. Snap wel dat jullie je keurmerk kwijt geraakt zijn. Per 01/12 ga ik juridische stappen ondernemen, tenzij mijn geld teruggestort is, dan weten jullie dat alvast.
    CMG-96017

Waar blijft mijn terugbetaling van 99€???
    Dit loopt nu al vanaf 18/10!!!
    Kimm
    Stuur dit bericht maar door aan hoofdkantoor

Heb zojuist contact gehad met:

020-6731311
    STICHTING RECHTSWINKEL AMSTERDAM
    DUSARTSTRAAT 50-52
    1072 HT AMSTERDAM

Zij gaan mij helpen met het opstellen van een aangetekende brief waarin ik een laatste verzoek zal doen tot terugstorten van mijn 99€. Mocht hier geen gehoor aangegeven worden stap ik, met juridische ondersteuning van de rechtswinkel naar de kantonrechter. Hier zal ik dan ook alle gerechts gerelateerde kosten op
    Kimm
    jullie verhalen (deurwaarder voor het afleveren van de aangetekende brief á 80€ en griffierkosten á 90€). Oftewel dan zijn jullie 3x zo duur uit.

Ik geef jullie een laatste kans om de betaling in orde te maken voordat ik deze stap onderneem. Ik heb voor nu een afspraak op 22 december staan. Als het geld voor die datum op mijn rekening staat (NL85RABO0161416322 op naam van k.schutte) zal ik geen verdere juridische stappen ondernemen.

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?