Klacht Ditistv.nl: Er wordt niet geleverd

Tonny

11 Augustus heb ik een kastje besteld en een abonnement vaan dit is tv. tot op de dag van vandaag is er nog niet geleverd behalve beloftes dat hij de volgende dag verstuurd gaat worden.
Dit is tv laat niets horen woord er niet verstuurd wordt. ik heb het gehad met deze onderneming en wil mijn geld terug

Geld terug 317 euro

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Oosterwold,

Het is jammer om te horen dat uw uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Dat is zeker niet onze intentie geweest om u zo lang te laten wachten.

Het volgende is echter het geval. Onze 8k voorraad is er snel doorheen gegaan, waardoor niet alle bestellingen uitgeleverd konden worden. Het is nog onduidelijk wanneer deze weer op voorraad komt.

Ik zal navraag voor u doen, mocht het zo zijn dat er binnen een week niet geleverd kan worden, dan gaan we over op uw terugbetaling. Zodat we het op deze manier kunnen oplossen.

Meer informatie volgt nog.

Voor nu, een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    Geachte mevr Lallie
    U kunt overgaan tot terugbetaling. Ik had de bestelling al bij u geannuleerd op 19 september maar vanuit u kant is daar geen reactie op gekomen behalve dat het in behandeling is.
    Ik ga er ook vanuit dat het geld binnen enkele dagen terug is gestort.

Groet, Tonny Oosterwold
    Hallo Dit is TV

Wanneer wordt mijn geld teruggestort.

Gr. Tonny Oosterwold
    Tonny
    Klacht is niet opgelost, DITISTV reageert niet meer.
    Tonny
    Nog geen reactie van Dit is TV.
    Tonny
    en nog geen reactie van ditistv.
    Tonny
    Pas op met dit bedrijf het zijn oplichters.
    Bestel nooit iet bij deze gasten.

Tonny

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?