Klacht Ditistv.nl: Geen enkele service, oplichting met duur 0900 nummer

JennyA

Ik gebruik mijn kastje al een jaar met veel plezier. Ineens deed hij het niet meer, kwam niet verder dan menu van films en series. Updaten gedaan, op ieuw opgestart, 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar probleem niet opgelost. Vervolgens telefonisch contact op proberen te nemen. 8 minuten inde wacht gestaan bij het 0900 nummer met €0,80 per minuut met maar 5 wachtenden, opgehangen en even later weer geprobeerd. 4 wachtenden voor mij, 50 minuten blijven wachten, €40,- armer, het maximum tarief was bereikt en verbinding verbroken! Schandalig en voel me behoorlijk opgelicht en bedonderd! En daarbij is voor die €40 het probleem nog steeds niet opgelost. Mail nog steeds niet beantwoord die ik daarna heb verstuurd. Ben geloof ik goedkoper uit Door een nieuw kastje aan te schaffen.

Graag €40 terug voor het absued lang in de wacht staan, (met slechts 3 wachtenden voor mij) waarna de verbinding gewoon verbroken werd. En een passende oplossing zodat ik mijn kastje weer kan gebruiken.

Ditistv.nl
    Beste mevrouw Aarts,
    onze klantenservice kan helaas niet uitbellen om de lijnen zoveel mogelijk vrij te houden voor inkomende gesprekken. Zij zullen uw ticket alsnog zo snel mogelijk oppakken. Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet, Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk
    JennyA
    Er is anders niks van te merken dat jullie de inkomende lijnen proberen vrij te houden. Er zit volgens mij maar 1 telefonische medewerker daar. Hoe kan je anders als 4e wachtende in de rij 50min.! aan het (dure telefoon)lijntje worden gehouden. Het probleem heb ik ondertussen zelf al opgelost door een SD kaart te maken met KOASbox erop te zetten. Dit werkt 10x beter en sneller. Maar ik struikel nog steeds over de onnodig gemaakte telefoonkosten. Heb €40 betaald zonder iemand gesproken te hebbe
    Ditistv.nl
    Geachte mevrouw Aarts, beste Jenny,

Wij gaan helaas niet over tot compensatie voor gemaakte belkosten omdat wij onze klanten bij bestelling een telefoonnummer verstrekken wat 1 euro per gesprek kost. Bovendien hebben wij diverse gratis methoden om met ons in contact te komen zoals ons ticketsysteem en facebook. Helaas kan het door drukte op onze klantenservice soms voorkomen dat u niet meteen iemand te pakken krijgt. Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet, Angelique Staal Manager DIT is TV helpdesk

JennyA
    Ik heb heel het internet afgestruind naar een alternatief telefoonnummer met een goedkoper tarief, maar dit is dus nergens te vinden. Ze zullen dit ook echt niet nog een keer vermelden omdat ze hier hun geld mee verdienen. Het zijn gewoon oplichters. Met een raspberry Pi box en een gratis software programma ben je veel goedkoper uit en werkt nog beter ook. Heb er spijt van dat ik ook aan ditistv begonnen ben, ze geven geen zak om hun klanten. Voor het verkopen doen ze alles, maar service HO maar

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?