Klacht Ditistv.nl: Geen geld ontvangen

# 195522
Pascal Aust

Via deze site is op 4 november een oplossing beloofd van Ditistv, namelijk terug betalen. Tot op heden hebben wij nog steeds ons geld niet mogen ontvangen. Er wordt ons gevraagd om geduld te hebben, maar hier hebben wij toch ruimschoots aan voldaan, daar wij al veel langer aan het wachten zijn. Krijgen iedere keer dezelfde excuses, maar er wordt niks aan gedaan.

Terug geven van ons geld op zeer KORTE termijn

Ditistv.nl
    Goedemorgen meneer Aust,

Het is jammer om te horen dat je terugbetaling nog reeds niet in orde is gemaakt en u nog wacht hierop. Mijn excuses voor dit ongemak.

Er zijn een aantal obstakels die we nog niet volledig uit de weg hebben kunnen ruimen, waardoor we nog veel annuleringen niet hebben kunnen afhandelen. Dit hadden wij ook graag anders gezien.

In het systeem zie ik staan dat uw bestelling 100047761 is geannuleerd, dit kan dan in het systeem te staan als terugbetaald, dit bekend echter niet automatisch dat is ook al gedaan is.

Ik heb uw terugbetaling onder de aandacht gebracht en verwacht dat dit op korte termijn wordt opgepakt en afgehandeld. U wordt hiervan op de hoogte gebracht via ons ticket systeem.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

ticket: LGX-94867
    Pascal Aust
    Nee alleen maar loze beloftes, die zijn wij zat. Wij willen ons geld terug. Jullie hebben die situatie zelf te verantwoorden dus lossen jullie het nu ook masr eens op.

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?