Opgelost door Ditistv.nl: Geen geld terug gekregen na retourzending

Mbg

Product Dit is TV start besteld op 29 november 2015 en pas 2 weken later ontvangen, daar begon het al mee. Na ontvangs niet tevreden over de werking hiervan en weer gelijk retour gestuurd met de toezegging dat ik na ontvangst bij hen mijn geld binnen 10 werkdagen terug zou ontvangen. Na een paar keer nutteloos tehebben moeten bellen, kreeg ik dan eindelijk een keer iemand aan de lijn. Die heeft op mijn aandringen een e-mail gestuurd dat het product bij hen op 2 januari 2016 was binnengekomen. Inmiddels is het 30 januari en ik heb nog steeds mijn geld niet binnen.
Wat ik ook zeer kwalijk vind is dat ik zelf ruim 6 Euro heb moeten betalen om dat artikel retour te kunnen sturen. Ook de klantenservice is waardeloos. Steeds een bandje en verder niets. Ik ga hier ook een aangifte op doen.

Dat binnen 5 werkdag mijn geld 89 Euro + de 6 Euro retourkosten op mijn rekening terugestort zijn, anders volgt een aangifte bij de politie.

Ditistv.nl
    Beste Maarten,

We betreuren het dat je helaas niet tevreden bent met je DIT is TV box. We willen dit voor u zo snel mogelijk oplossen. Inmiddels hebben wij de retour aanvraag ontvangen en zullen wij zo spoedig overgaan tot terugbetaling.

We hopen je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.

Groet, Mischa

DIT is TV serviceteam
    Mbg
    Er is vrij snel gereageerd. Nu nog afwachten totdat mijn geld weer op de rekening staat.

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?