Klacht Ditistv.nl: Geen levering Bestelling # 100047426 / geen reactie van klantenservice

# 193697
PeterE

Bestelling d.d. 12-08-2016 niet ontvangen. Ik heb u meermaals telefonisch benaderd en u heeft telkenmale aangegeven dat de levering spoedig zou plaatsvinden. Op 13-09-2016 heb ik wederom gebeld en werd mij verteld dat artikel DC130813 nog niet voorradig was en dat daardoor de gehele levering mogelijk op zich liet wachten. Ik ben met de desbetreffende medewerker overeengekomen dat het belangrijkste deel van de bestelling (de "8K box" dan wel verzonden zou worden. Daar werd een ticket voor aangemaakt dat ook naar me gemaild is. Daarna niks ontvangen/vernomen.
Ik heb u verschillende malen in de gelegenheid gesteld uw verplichting tot levering na te komen. U heeft daarin ernstig verzuimd en op grond daarvan acht ik de koop als ontbonden. Op 28-10-2016 heb ik u via e-mail + klachtenformulier gesommeerd het aankoopbedrag direct terug te storten. Niks ontvangen. Slecht, slecht, slecht.....

Direct het aankoopbedrag terug betalen op het rekeningnummer dat ik u 28-10-2016 gemaild heb en ook via het klachtenformulier op de website heb vermeld.

Ditistv.nl
    Goedemorgen meneer Evertse,

Het is inderdaad jammer dat we niet eerder hebben kunnen leveren. Er waren een aantal obstakels die niet gemakkelijk uit de weg waren te ruimen. Onze excuses hiervoor.

Er zijn 11/11 pakketten verzonden, waar ik vandaag de T&T's van doorgezet krijg. Deze wil ik even afwachten, zodat ik zeker weet of uw pakket niet hierbij zat. Dit zal worden teruggekoppeld in onderstaande ticket.

Mocht dit niet geval zijn, dan zal ik uw bestelling annuleren en op de terugbetalingslijst zetten. De terugbetaling kan echter wel wat langer duren vanwege een achterstand.

In ticket: IMG-25330 heb ik alle informatie gezet. Aangezien ik verder geen tickets kan vinden onder uw naam in ons systeem. Zodat al onze medewerkers hiervan op de hoogte zijn.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

PeterE
    We zijn weer een week verder en mijns inziens voldoende tijd gehad om te achterhalen of het pakket alsnog bij de verzending van 11/11/2016 zou zitten. Dat zat het pakket natuurlijk niet. Ook uiteraard geen terugbetaling ontvangen in de tussentijd. Het heeft er alle schijn van dat ook deze reactie van u er één was uit het handboek "uitstellen en opschuiven". Ik eis nu binnen uiterlijk 2 werkdagen het aankoopbedrag terug of anders zal ik aangifte bij de Politie doen van oplichting.
    PeterE
    Geen geld ontvangen van die oplichters. Nu volgt aangifte bij de Politie.
    PeterE
    Geen geld ontvangen van die oplichters. Nu volgt aangifte bij de Politie.

PeterE

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?