Opgelost door Ditistv.nl: Geen levering tvbox 8k

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182530
Gebruiker
sabrina
Datum
9 reacties

Details

De klacht

11 augustus heb ik een tvbox besteld. Na meer dan een week nog niet geleverd. Ik heb Ditistv een email gestuurd op vrijdag 19 augustus maar kreeg geen antwoord. Maandag 22 augustus weer een emailtje gestuurd, maar weer geen antwoord. Toen heb ik het op dinsdag, 23 augustus via de website geprobeerd en ik kreeg een vaag emailtje terug van Tim: "Het product dat u heeft besteld is momenteel niet op voorraad. Door wat problemen met onze leverancier is de levering vertraagd. We verwachten de levering ieder moment, maar we kunnen helaas niet met zekerheid zeggen wanneer deze plaatsvindt."
Vandaag, 25 augustus weet ik nog steeds niets.

De oplossing

Ik wil van het product afzien en wil mijn geld z.s.m. terug.

9 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 29 augustus 2016

    Geachte mevrouw Donker,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek
  2. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Donker,

    Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100047388 komende week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

    Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kun je deze dus komende week thuis verwachten.

    Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
  3. Auteur
    sabrina
    Datum
    Beste Laura,

    Oké, dan wacht ik het deze week nog even af. Mocht het product er dan nog niet zijn, dan wil ik graag mijn geld terug.

    Met vriendelijke groet,
    Sabrina Donker
  4. Auteur
    sabrina
    Datum
    Tv box zou 30 augustus bij Ditistv binnen komen, maar is, 2 dagen later, nog steeds niet naar mij verstuurd. Kan ik de box deze week nog verwachten?????? Anders wil ik z.s.m. mijn geld terug.

    Mvg,
    Sabrina
  5. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Sabrina,

    Om sneller en tegen een voordeligere prijs aan u te kunnen leveren hebben wij bij onze leverancier een grote bestelling geplaatst. Deze bestelling had in april al in ons magazijn moeten liggen. Door allerlei problemen bij de leverancier is de voorraad pas deze week binnen gekomen. Dit heeft er toe geleid dat sommige van u langer dan u van ons gewend bent heeft moeten wachten op uw bestelling en uw retour betaling. Dit is niet goed te praten. Wij willen van dit moment gebruik maken om aan alle mensen die nu en in het verleden hier last van hebben gehad onze oprechte excuses aan te bieden.

    Gelukkig kunnen wij u melden dat we inmiddels zijn begonnen met de uitlevering. Door de achterstanden kan het zijn dat sommige van u nog een paar dagen geduld moeten hebben alvorens u kunt genieten van alle films en series. De meeste van u zullen echter vandaag of morgen hun bestelling in huis krijgen.

    Nogmaals onze excuses voor de vertraging, wij zullen het binnenkort goed met u maken!
  6. Auteur
    sabrina
    Datum
    Oké, ik hoop het...
  7. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Hallo Sabrina,

    Wij kunnen u berichten dat de laatste achterstallige orders op dit moment worden verwerkt. Wellicht heeft u uw bestelling al ontvangen anders sowieso deze week.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie
  8. Auteur
    sabrina
    Datum
    Het is ondertussen vrijdag en de box is nog steefs niet verstuurd. Ik wil nu echt mijn geld terug!!!
  9. Auteur
    sabrina
    Datum
    De box is eindelijk geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sabrina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy