Klacht Ditistv.nl: Geen levering

# 191352
FF

Al 3 maanden geleden besteld en betaald voor kastje en toetsenbord.
Hun ticket VRR-26706, na diverse meldingen van er komt een partij aan.
Heb geld of levering gevraagd en geëist, word iedere keer afgescheept met er komt een
levering aan en dan wordt uitgeleverd naar mij, dus niet!!!!!!
Ik probeer het nu langs deze weg en anders ga ik juridische stappen ondernemen.

Met vriendelijke groet.

Levering uiterlijk op vrijdag 28 oktober om 17.00u of het betaalde geld teruggestort op
uiterlijk vrijdag 28 oktober om 17.00u.

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Franssen,

Deze dagen hebben we onze pakketten kunnen klaarmaken voor zending. Volgende week zal onze verzender te pakketten komen ophalen bij het distributiecentrum. Dan kunt u pakket ook tegemoet zien komen.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    FF
    We zitten nu op 05-10-2016 en weer is er in tegenstelling tot het bericht van Dit is TV nog steeds niets geleverd/ontvangen @Laura Lallie.
    FF
    Het is nu 12-11-2016 en ik heb nog steeds niets ontvangen en ook nog geen reactie gehad op mijn vorig bericht van 05-11-2016.
    Schandalige service en klantvriendelijkheid.
    Belofte maakt schuld, maar Ditistv breekt iedere belofte.
    FF
    Het is nu 26 november 2016, heb niks meer gehoord of gezien van ditis tv. Ben ongelooflijk teleurgesteld in dat bedrijf, oplichters eerste klas. Had vertrouwen in deze klachtensite en mijn inziens toch de noodzaak van het bedrijf om hun beloftes na te komen, maar ben bedrogen uitgekomen. Vanaf maandag gaan we verdere actie ondernemen.

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?