Klacht Ditistv.nl: Geen levering

thom0081

Op 14 juni een Box besteld en betaald en nu nog steeds niet binnen. Een aantal keer over gemaild en ik krijg steeds het standaard antwoord dat ze een levering problemen hebben en dat het volgende week of de week daarop geleverd zal worden. Mail je een week later weer dan krijg je hetzelfde antwoord. Simpel copy & paste antwoord dus.

De status van de bestelling staat al sinds 24 juni op "klaar om te verzenden". Maar blijkbaar kunnen ze het postkantoor niet vinden.

Levering op zeer korte termijn voor de prijs van dit moment of geld terug!

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Thomassen,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Thomassen,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling is klaargezet door de financiële afdeling. Uw terugbetaling zal deze week nog overgemaakt worden. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    thom0081
    Na ruim 2 maanden is het eindelijk opgelost en heb ik mijn geld terug gekregen. Blijft onveranderd dat de service van Dit is Tv bijzonder slecht is. Door iedereen hetzelfde antwoord als hierboven te sturen hopen ze dat de zaak is opgelost. Even knippen en plakken en klaar.

Ze zijn mij in ieder geval als klant kwijt. Inmiddels heb ik ergens anders een vergelijkbaar product besteld en die was binnen 2 dagen in huis. Het kan dus wel Dit is Tv, als je maar wilt.

thom0081

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?