Klacht Ditistv.nl: Geen ontvangst van dit is tv box

Idries

Ik heb een Dit is Tv box besteld sinds 18 juli 2016. Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Een paar keer al gemaild met dit bedrijf, maar krijgt altijd de zelfde antwoord terug van wegens problemen bij de leverancier kunnen we over 14 dagen leveren. En zo gaat het al een tijdje.

Graag zou ik willen dat zij mijn geld weer terug geven. € 99,00.

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Joemratie,

Hierbij laat ik u weten dat uw bestelling 100046999 deze week verzonden gaat worden. Dit heeft op zich moeten wachten vanwege een vertraagde levertijd van onze box bestelling uit het buitenland.

Deze levering wordt 30-8-2016 bij ons afgeleverd. Zodra deze binnen gaan we direct leveren en kunt u uw pakket dus deze week thuis verwachten.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    Ditistv.nl
    Beste Idries,

Om sneller en tegen een voordeligere prijs aan u te kunnen leveren hebben wij bij onze leverancier een grote bestelling geplaatst. Deze bestelling had in april al in ons magazijn moeten liggen. Door allerlei problemen bij de leverancier is de voorraad pas deze week binnen gekomen. Dit heeft er toe geleid dat sommige van u langer dan u van ons gewend bent heeft moeten wachten op uw bestelling en uw retour betaling. Dit is niet goed te praten. Wij willen van dit moment gebruik maken om aan alle mensen die nu en in het verleden hier last van hebben gehad onze oprechte excuses aan te bieden.

Gelukkig kunnen wij u melden dat we inmiddels zijn begonnen met de uitlevering. Door de achterstanden kan het zijn dat sommige van u nog een paar dagen geduld moeten hebben alvorens u kunt genieten van alle films en series. De meeste van u zullen echter vandaag of morgen hun bestelling in huis krijgen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging, wij zullen het binnenkort goed met u maken!

U zult via een privé bericht uw T&T code van de zending ontvangen.

Laura Lallie