Klacht Ditistv.nl: Geen stream beschikbaar

Hallo.

Wij hebben nu een aantal weken een ditistv kastje we hebben er de 1ste week ofzo van kunnen genieten maar daarna was het bagger want hij blijft zeggen geen stream beschikbaar . Dus heb ij via Facebook en telefoon contact gehad en instellingen moeten veranderen en terug moeten zetten na fabriwksinstellingen en nieuw software opgestuurd gekregen maar zelfs dat werkt niet. Wij kunnen dus geen films of series kijken tot onze frustratie. Wij hebben voor dit kastje 120 euro betaald dus ik wil wel graag dat het ook na behoren gaat werken. Ik hoop nogmaals dat hier wat aan gedaan ka worden .

Ik zou graag willen dat het opgelost wordt en dat onze 120 euro geen weggegooid geld is. De box hoort gewoon te werken dus ik verwacht dat jullie ons nogmaals gaan helpen om van het probleem af te komen !!

zwolle86
    Ik heb geen reactie gehad op mij klacht heb ook al meerdere malen contact gezocht via Facebook en ook daar wordt niet op gereageerd. Ik vind het ronduit beschikt zo ga je niet met klanten om. Ik heb ook nog nooit zoiets slechts als ditistv meegemaakt. Als ze de problemen niet kunnen en willen verhelpen zouden ze moeten stoppen met produceren van niet goed werkende boxen !!

zwolle86

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?