Opgelost door Ditistv.nl: Geen terugbetaling

# 182076
Tommy54

Begin juli premium tv besteld maar wordt nooit geleverd. Derhalve geannuleerd. Geld terug: ho maar. Ze hebben het liedje Ome Jan van Willeke Alberi hoog in het vaandel "We gaan nu op vakantie met het geld van..." , In dit geval niet Ome Jan maar alle bestellers bij DITISTV.

Geld terug

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Fransen,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Tommy54
    Dan ben ik ZEER benieuwd of mijn probleem en hopelijk meerdere zijn opgelost.
    Goedemiddag meneer Fransen,

Uit uw klacht kan ik opmaken dat u uw premium abonnement nog niet heeft mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Deze week is er weer geld vrijgekomen om onze premium abonnementen uit te leveren. Ik heb uw bestelling 100046887 voorrang gegeven, uw code zal deze week nog naar u opgestuurd worden.

Mocht deze naar wens zijn aangekomen, wil ik u vriendelijke verzoeken om uw klacht te verwijderen. Aangezien we deze dan hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    Tommy54
    Ik hoef geen premium- abo. Ik heb mijn bestelling op 4-8 geannuleerd en wil derhalve mijn geld terug. Kijk hierbij naarticket HKH-64334. DUS GELD TERUG!!!!!
    Tommy54
    Ze hebben de code alsnog toegezonden. Dit is echter niet volgens afspraak. Bestelling is geannuleerd en klacht wordt pas verwijderd nadat ik het geld heb terug ontvangen.
    Beste Tom,

We hebben uw aankoopbedrag A €15 zojuist gecrediteerd via onze paymentprovider. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat deze dit verwerkt.

Groet,

Laura
    DIT is TV Serviceteam
    Tommy54
    Goed afgehandeld. Komen afspraken nu na.