Opgelost door Ditistv.nl: Geen terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182076
Gebruiker
Tommy54
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Begin juli premium tv besteld maar wordt nooit geleverd. Derhalve geannuleerd. Geld terug: ho maar. Ze hebben het liedje Ome Jan van Willeke Alberi hoog in het vaandel "We gaan nu op vakantie met het geld van..." , In dit geval niet Ome Jan maar alle bestellers bij DITISTV.

De oplossing

Geld terug

7 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 23 augustus 2016

    Geachte heer Fransen,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Tommy54
    Datum
    Dan ben ik ZEER benieuwd of mijn probleem en hopelijk meerdere zijn opgelost.
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag meneer Fransen,

    Uit uw klacht kan ik opmaken dat u uw premium abonnement nog niet heeft mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Deze week is er weer geld vrijgekomen om onze premium abonnementen uit te leveren. Ik heb uw bestelling 100046887 voorrang gegeven, uw code zal deze week nog naar u opgestuurd worden.

    Mocht deze naar wens zijn aangekomen, wil ik u vriendelijke verzoeken om uw klacht te verwijderen. Aangezien we deze dan hebben kunnen afhandelen.

    Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
  4. Auteur
    Tommy54
    Datum
    Ik hoef geen premium- abo. Ik heb mijn bestelling op 4-8 geannuleerd en wil derhalve mijn geld terug. Kijk hierbij naarticket HKH-64334. DUS GELD TERUG!!!!!
  5. Auteur
    Tommy54
    Datum
    Ze hebben de code alsnog toegezonden. Dit is echter niet volgens afspraak. Bestelling is geannuleerd en klacht wordt pas verwijderd nadat ik het geld heb terug ontvangen.
  6. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Beste Tom,

    We hebben uw aankoopbedrag A €15 zojuist gecrediteerd via onze paymentprovider. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat deze dit verwerkt.

    Groet,

    Laura
    DIT is TV Serviceteam
  7. Auteur
    Tommy54
    Datum
    Goed afgehandeld. Komen afspraken nu na.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tommy54
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy