Klacht Ditistv.nl: Geen teruggave spullen na reparatie.

hobootje1

Ditistv heeft ons van juni vorig jaar tot november aan het lijntje gehouden. Ons kastje was kapot, maar deze konden wij niet opsturen. Tot november, volgens Ramon zouden de spullen uiterlijk 10 werkdagen weer in ons bezit zijn.

Inmiddels is het april en wij hebben nog geen zicht op een oplossing. Op mailtjes krijg je steeds de reactie dat er een update van een andere afdeling wordt verzocht in de openstaande status. Zodra de (niet bestaande) andere afdeling hen zou antwoorden, zouden zij direct contact met ons opnemen. Dit gebeurt (verradend genoeg) nooit. Het maakt niet uit of ik een uur, dag, week of maand wacht met een nieuwe mail.

Het is niet mogelijk om langs te gaan. Ook wil het bedrijf geen contactfegevens van die (zogenaamde) andere afdeling geven.

Een frappant detail: de eigenaar F.J.F. Koll heeft op hetzelfde adres een (inmiddels opgeheven) soortgelijke zaak: 21i, kvk-nummer: 59035455. Ik acht de kans groot dat ook Ditistv spoedig opgeheven/failliet zou kunnen zijn. Ik hoop dan ook dat het snel tot een oplossing komt.

Ten eerste verwacht ik op z'n minst excuses. Verder lijkt onderstaande mijn een juiste oplossing:A: gerepareerde spullen terug, of
B: nieuwe(re) spullen terug (compensatie voor het lange wachten), of
C: geld terug.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    hobootje1
    Dit is TV is een verschrikkelijk bedrijf! Er wordt in zijn geheel niet op onze klacht gereageerd. Het is ongelooflijk dat een bedrijf zo met z'n klanten omgaat. Je kunt je geld dus net zo goed door de wc spoelen dan het aan dit bedrijf te spenderen.
    hobootje1
    Dit is TV geeft geen enkele reactie! Het is te gek voor woorden!!! Het minste is toch communicatie met je klant, om een oplossing voor het probleem te zoeken.
    hobootje1

Nog steeds geen enkele reactie!!
    Zou heel graag een oplossing hebben!
    Apparaat kwijt en geld kwijt!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?