Opgelost door Ditistv.nl: Geen vertrouwen meer in Ditistv.nl

Tga

10 Juli j.l. bij genoemd bedrijf TVbox 2k besteld en betaald euro 94,95.
10 Juli j.l. onmiddellijk bevestiging van bestelling.
11 Juli j.l een mail van hen waar mijn twijfels begonnen toe te nemen. In het kort werd gemeld dat er geen voorraad meer was en dat na 2 weken "WAARSCHIJNLIJK" de voorraad weer op peil zal zijn. Mijn vertrouwen werd geschaad en begon naar de recensies te kijken. Enerzijds vrijwel allemaal positief (op de site van het bedrijf), anderzijds op Uw site allemaal negatief. Dat gaf mij behoorlijk te denken.
12 Juli mijn bestelling geannuleerd met het verzoek van terugstorting van mijn geld. Daarna er even een onzinnig e-mail verkeer om m.i. de boel op te houden.
Als laatste nog getracht te bellen (schandalig hoog bedrag) en gemaild, maar zoals U wellicht al voelt aankomen, er heerst totale stilte. Natuurlijk had ik minstens verwacht dat genoemd bedrijf met mij op een normale wijze gecommuniceerd zou hebben.
Hopelijk komen zij alsnog tot een oplossing.

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer/mevrouw Makkinje,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Tga
    Hopelijk mag ik verwachten dat deze toezegging nagestreefd zal worden.
    M vr gr TGA Makkinje
    Ditistv.nl
    Goedemorgen meneer/mevrouw Makkinje,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling vandaag, 24-8-2016 in orde is gemaakt. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    Tga
    Vandaag is eindelijk mijn aankoopbedrag teruggestort.
    Met vr gr. TGA Makkinje

Tga

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?