Klacht Ditistv.nl: Geld retour

Klachtnummer
# 182910
Gebruiker
M.Sluijter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind mei een 8k kastje met jaarabonnement en losse afstandsbediening en toetsenbord besteld. Al halverwege juni aangegeven dat ik mijn geld terug wil en dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd... Waar blijft het zoals jullie telkens beloven?

De oplossing

Ik wil mijn geld zsm retour

3 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Sluijter,

    Zojuist heb ik uw klacht bekeken en kan u mededelen dat uw terugbetaling is klaargezet door de financiële afdeling. Uw terugbetaling zal deze week nog overgemaakt worden via ING. Graag hoor ik nog even of u het geld in goede orde heeft ontvangen.

    Als dit het geval is zou ik u vriendelijk willen verzoeken om uw klacht te verwijderen, aangezien we deze hebben kunnen afhandelen.

    Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

    kopie van (dubbele) klacht: 172146
  2. Auteur
    M.Sluijter
    Datum
    Eerst zien en dan geloven
  3. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Sluijter,

    Wellicht ten overvloede, maar op 1 september hebben wij uw volledige aankoopbedrag terug gestort.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Lallie