Klacht Ditistv.nl: helft van de bestelling ontvangen.

Kunstig

24 juni heb ik een 4k box besteld met premium tv het bestellen ging heel normaal geen gedoe tot ik 8 werkdagen had gewacht nog niks ontvangen toen maar een bericht gestuurd daar netjes antwoord opgekregen dat ik de box iets later zou ontvangen vanwege een lever probleem en dat ik het begin van de volgende week zou krijgen de week erna niks gehad weer bericht gestuurd dat ik het de week erna krijg en zoals je al kan verwachten rond 4 augustus heb ik de box wel ontvangen maar het premium tv gedeelte niet weer contact opgenomen krijg je tot 3x toe te horen dat ze het vervelend vinden en het gaan uitzoeken en weer contact met mij gaan opnemen tot heden heb ik niks gehoord het bedrijf neemt zelf geen initiatief of komt niet eens met een compensatie voor het veels te lange wachten en de valse beloftes.

door het lange wachten en al het gestres wil ik graag een 2de box erbij dat werkt prima en dan inplaats van 6 maanden wil ik 12 maanden premium hebben dat lijkt mij wel redelijk met valse beloftes maken en zelf geen initiatief te nemen.

Ditistv.nl
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 23 augustus 2016

Geachte heer Kunst,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Kunst,

Uit uw klacht kan ik opmaken dat u uw premium abonnement nog niet heeft mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Deze week is er weer geld vrijgekomen om onze premium abonnementen uit te leveren. Ik heb uw bestelling 100046141 voorrang gegeven, uw code zal deze week nog naar u opgestuurd worden.

Mocht deze naar wens zijn aangekomen, wil ik u vriendelijke verzoeken om uw klacht te verwijderen. Aangezien we deze dan hebben kunnen afhandelen.

Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie