Klacht Ditistv.nl: Hoop beloftes niks waar maken

KevinL

Ik bestelde 4 weken geleden een box via Dit is TV. Deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden uiterlijk 5 werkdagen. Helaas niks ontvangen dan maar eens navraag doen. Nadat ik mezelf meld voor hoe het zit krijg ik een mail dat ze door de voorraad zijn en het nog 14 werkdagen gaat duren. Ze melden dit nergens en wordt je zo al voor de gek gehouden. Meld je lever probleem op de site of bij bestellen.

Hier wou ik niet op wachten dus gelijk mijn bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Dit alle binnen de aangegeven tijd die Dit is TV zegt.
Hoop heen en weer mailen en constant beloven het in orde te maken maar steeds maar geen geld terug. Ik wacht en wacht maar maar er wordt niks geregeld. Dit is overigens de 2e keer dat ik probeerde wat te bestellen en gaat precies het zelfde als de eerste keer. Ze leren dus niks van hun fouten en blijven de boel bezeiken.

Dat Dit is TV offline gaat en stopt ook hun andere site onder een andere naam moet stoppen anders gaan ze onder de andere site gewoon verder.

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte Kevin L,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

KevinL
    Weer loze beloftes want wacht nog steeds. Dit is TV ia drukker bezig zich via filmpjes op socialmedia eruit te lullen dan het op te lossen voor mensen.....
    Beste Kevin,

Zoals wij al hebben aangegeven kunnen wij uw order niet crediteren. U heeft een claim ingediend bij Paypal, dit betekent dat zij verantwoordelijk zijn voor het terug betalen. Helaas kunnen wij dit niet voor u bespoedigen.

Laura Lallie
    KevinL
    Luister mevrouwtje jullie moeten reageren op de claim er staat al dagen in afwachting op ditistv dus jullie kunnen wel degelijk wat eraan doen. Dit is dus wat weer bewijst loze beloftes voor de zoveelste keer en niks waar maken. Ik ga door met mijn aangiften en zaak tot jullie het kvk nummer kwijt zijn! En dit gebeurd spoedig!!!
    Beste Kevin,

Zoals we al vaker aangegeven hebben dient Paypal jouw claim goed te keuren; niet wij. Dit ligt bij Paypal en buiten onze mogelijkheden.

Groet,

Laura

DIT is TV servicedesk
    KevinL
    Zoals ik al eerder zei er staat WACHTEND OP GOEDKEURING DITISTV..... Dus wat snappen jullie hieraan niet ditidtv????? Het is niet bij paypall maar aan jullie met jullie afschuiven.