Klacht Ditistv.nl: ik doe nu voor de 4 de keer een poging om mijn kastje terug te kriijgen

Klachtnummer
# 193486
Gebruiker
ikdoeookmee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat is dit nu ?
Voor de vierde keer dezelfde klacht en bij de derde klacht geen reactie van het bedrijf zelf.
Het moet toch niet gekker worden.
Zou dit is tv de andere klachten willen lezen en de juiste oplossing kiezen om deze klacht de wereld uit te helpen.
Ik voel me nu gewoon echt opgelicht.
Ik wil mijn kastje terug.
Heb in totaal meer dan 150 euro uitgegeven, kom op zeg.
tijd om het programma kassa weer in te schakelen ?

De oplossing

mijn kastje werkend terug.
En eerlijk gezegd wil ik gewoon mijn geld terug.
Je word op zijn minst niet netjes geholpen

1 reactie

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Kerkhof,

    Het is jammer om te horen dat je probleem nog niet volledig is opgelost. Terwijl je al aantal keer hebt aangegeven. Mijn excuses hiervoor.

    In ons systeem kan ik zien dat je retour is verwerkt op 14-10-2016 ,waarbij een nieuw pakket is aangemaakt. Dit betekend dat alles goed is verlopen, alleen is uw retour pakket nog niet opgestuurd.

    We hebben aantal wisseling gehad binnen ons bedrijf. Echter is de overstap naar een andere postbezorger nog niet geheel afgerond, waardoor veel pakketten nog niet verzonden konden worden.

    We bezig dit op te lossen en ik verwacht dat dit niet lang meer zal duren. Binnen uw ticket ZGJ-02463 zal meer informatie worden verschaft over wanneer uw pakket kunt verwachten.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe.

    Met Vriendelijke Groet,

    Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen