Opgelost door Ditistv.nl: Ik krijg mijn Annulering maar niet rond?????

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182187
Gebruiker
Servie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste ditistv.nl,

Ik heb een bestelling gedaan op 18 juni 2016.
En had op deze product al een maand gewacht maar omdat er leverings problemen
waren heb ik op 19 Juli 2016 deze bestelling geannuleerd omdat ik dit product
niet meer wil en ik graag mijn geld terug wil hebben dat zou dan volgens jullie
eigen voorwaarden als de anuleering bevestigd is in twee weken terug gestoord
worden. En omdat ik dit product nooit gekregen had dacht ik dat het vlug zou
zijn geregeld maar helaas ben ik er nog steeds mee bezich.
Naar heel veeeeeel aanvragen of tickets aanvragen na jullie toe is deze
anuleering nog niet bevestigd. Ik krijg alleen standaard antwoorden terug en moet wachten op antwoord van de betreffende afdeling die maar niet komt.
Ik snap niet waarom dit nu zo gaat in het verleden gingen de bestellingen altijd prima en zonder problemen werden deze afgehandeld.

De oplossing

Ik hoop nu op een goede afhandeling en dat ik mijn geld terug gestoord krijg op mijn bankrekening.
Het gaat om €109,- voor de betaling van het product de DIT IS TV BOX 4K.
Ik ben in het verleden ook goed behandeld en hoop dat het ook verder goed gaat met deze annulering en het eindelijk kunnen afsluiten.
Alvast bedankt met vriendelijke groet,

Servie Grijmans

4 reacties

  1. Auteur
    Ditistv.nl
    Datum
    DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

    Maastricht, 23 augustus 2016

    Geachte heer Grijmans,

    Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

    Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

    Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

    Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

    Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

    Met vriendelijke groet,

    DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

  2. Auteur
    Servie
    Datum
    Beste Ditistv.nl,

    Ik heb u bericht gelezen en ik hoop dan ook echt dat U nu deze
    belofte in die tijdbestek ook naar komt en mijn anuleering gaat afhandelen.
    Ik zal het nu afwachten en nu de tijd geven dat U dit probleem gauw kan oplossen.
    Ik vertrouw hier verder op U, dat het ook echt opgelost wordt en deze annulering nu ook verholpen wordt.
    En dat wij verder na alles weer gewoon vertrouwen in elkaar krijgen en als alles goed gaat alvast bedankt voor U inzet.

    Groetjes Servie.


  3. Auteur
    Servie
    Datum
    Beste ditistv,nl,

    Laat even wat van mij horen na u positieve mail had ik echt weer
    het idee dat er nu vooruitgang zou komen.
    Ook van U medewerkers en financiële afdeling werdt gemeld
    dat ze een terug betaling gingen doen.
    Maar helaas weer niets ik vraag toch echt niet veel geen
    vergoedingen of wat voor een onkosten ook gewoon alleen
    mijn eigen terug betaling van €109,-.
    Is toch zo gebeurt zonder !!!!
    Hoop op goede afloop alvast bedankt met vriendelijke groet,

    Servie Grijmans
  4. Auteur
    Servie
    Datum
    Het heeft wat lang geduurt veel mailtjes gestuurd, maar toen ik het via klachtenkompas.nl ging proberen is het toch tot een oplossing gekomen.
    Ze hebben zich aan de afspraak gehouden en uiteindelijk de
    betaling terug geboekd.
    Dus alles bij alles een goede afloop.
    Met vriendelijke groet,

    Servie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Servie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy