Klacht Ditistv.nl: Kapotte produkten,slechte klantenservice.

sonja

Drama alom,duurste pakket besteld van bijna 300 euro,eerst bleek de sd kaart meteen al stuk,kaart retour,nieuwe kaart,na anderhalve week wederom stuk wel 4 weken bezig geweest de kaart überhaupt te mogen omruilen,steeds andere antwoorden,andere mensen,dan tegelijkertijd blijkt ook de nieuwe tablet niet goed te functioneren,ik geef binnen de 14 dagen-termijn aan deze stuk is en dat ik geen andere wil maar mijn geld terug,steeds krijg ik het antwoord dat er vanwege hygiënische reden niet retour gestuurd mag worden,het feit dat de tablet niet goed functioneert word aan voorbij gegaan.Uiteindelijk mag deze toch terug en krijg ik een nieuwe,maar aangezien ik al eerder aangegeven had dat ik geen nieuwe wilde maar mijn geld terug deze dicht gelaten en opnieuw verzoek gedaan voor teruggave van mijn geld,wederom word dit afgewezen maar nu om de reden dat dit het vervangende produkt is.
in tussentijd word ik geblokkeerd en geband op facebook en worden mails gewoonweg niet meer beantwoord

Door de manier waarop ik behandeld ben,het feit dat alles achteraf stuk bleek of niet goed functioneerde en het niet functioneren van de klantenservice heb ik liever helemaal niks meer van doen met ditistv, ook met het oog op storingen/klachten in de toekomst.
Het liefst krijg ik dus mijn geld terug van de tablet,het kastje en de kaart.

Ditistv.nl
    Beste mevrouw Schoots,We vinden het erg vervelend dat u problemen heeft ondervonden met onze DIT is TV box en de Tablet. Zoals we eerder hebben aangeven proberen wij mee te werken aan een oplossing.- Voor de DIT is TV box hebben we u gratis de nieuwste software ter waarde van €49,95 toegezonden. Deze kunt u gebruiken om al het moois dat DIT is TV te bieden heeft te bekijken. Mocht u hulp nodig hebben of nog vragen hebben over het bedienen van de DIT is TV box vragen we u eerst de welkomst brochure te lezen en anders contact op te nemen met onze klantenservice die u graag te woord staat. De welkomstbrochure kunt u hier vinden: https://ditistv.nl/manuals/- De tablet die u ter omruiling heeft aangeboden aan ons bleek niet kapot. Na het opnieuw opstarten van de tablet bleek deze volledig te functioneren. U had echter al met hoge uitzondering direct een vervangend product gekregen. In onze voorwaarden (waar meermaals naar is verwezen en te lezen zijn op onze website) staat duidelijk dat u recht heeft op vervanging wanneer het product niet blijkt te functioneren. Wat echter niet mogelijk is, is uw vervangende product dicht te laten en uw geld terug te vragen. Dit gedeelte hebben we dan ook al meermaals met u besproken en we zijn van mening dat we hierin u niet verder tegemoet kunnen komen dan wij al hebben gedaan. Met vriendelijke groet, DIT is TV
    sonja
    U heeft gratis? de nieuwste software gestuurd?
    Ik heb een pakket besteld dus incl software, dat deze meteen niet werkt en na het toesturen van een andere sd kaart wederom stukgaat na anderhalve week!! lijkt het mij geheel op zijn plaats dat dit GRATIS vervangen word.
    Mijn tablet bleek niet stuk? Jullie doen er van alles aan om onder geld terug betalen uit te komen.wie zegt dat dat om mijn tablet gaat? Ik had hem zelf ook al ge-reset maar hij
    Hier is door mij bijna 300€ voor betaald.
    sonja
    Bleef vastlopen en traag, dus ik heb in de 1e 14 dgn van het in mijn ogen niet functionerende produkt aangegeven dat ik van koop af wilde zien en ik mij misleid voelde..het is een zeer slecht produkt, zo ook het kastje, regelmatig storingen, vastlopen, opnieuw opstarten.
    ook heb ik wat onderzoek verricht en blijkt dat jullie al eerder op devingers zijn getikt voor misleiding, jullie misleiden nog steeds want er staat duidelijk op jullie site dat streamen niet illegaal is, maar dat is het
    sonja
    wel degelijk.ik voel me vanaf begin misleid en zou daarom nogmaals opnieuw het gehele pakket willen retourneren en mijn geld terug.
    ik heb ook geen vertrouwen in ditistv met oog op komende problemen/storingen. ik heb veel van dit soort reakties gelezen maar dan worden mensen geblocked en gebanned op fb.inmiddels
    hebben jullie fb ook al aangepast en word alles gelijk verborgen en verwijderd.
    sonja
    Nogmaals het liefst zou ik alles retourneren en overal vanaf zijn maar dit zal helaas wel niet kunnen.weer zo een lekker stukje misleiding..ik kan nu upgraden naar the one speed..na aanschaffen van dit produkt zou je klaar zijn..dus traag, vastlopen etc zijn toch nog wel kinderziektes.
    stuur me dan na alle ellende deze upgrade/update toe want zo geweldig is the one tot nu toe niet.
    ook een reaktie zou fijn zijn aangezien de termijn voor reaktie al verlopen is.
    sonja
    Aangezien ditistv gewoon niet de moeite meer neemt om te reageren een dikke onvoldoende.
    zo gaan ze dus met klanten om die niet tevreden zijn.

sonja

Ook een klacht indienen over Ditistv.nl?