Klacht Ditistv.nl: Kastje ditistv

Dotje

Ik heb in December 2015 ditistv aangeschaft en getest hij deed het..
Toen ben ik een maand op vakantie gegaan
En toen ik terug kwam heeft hij nog 2 films gedraaid en daarna helemaal niks meer
Wil niet meer streamen.
Er zijn verschillende mails naar ditistv gegaan via fb
Ze hebben me een groot gedeeldte geholpen moest een nieuw programmaatje downloaden en dan moest hij weer werken
Dat dus gedaan Maar werkte nog niet
Weer proberen contact te zoeken maar kreeg geen gehoor meer via fb
Ik kon wel zien dat ze de berichten die ik heb gestuurd hebben gelezen maar zijn nu na 5 maanden nog niet beantwoordt

Wat nu het liefst wil ik het terug sturen en mijn geld terug krijgen
Ik heb er destijde 149.- voor betaald en maar 3 films kunnen kijken
Groetjes

Het liefst zou ik mijn 149,-- euro terug krijgen

DIT is TV B.V.
    Wilhelminasingel 64
    6221BK Maastricht

Maastricht, 29 augustus 2016

Geachte mevrouw Mijnsbergen,

Tot onze grote spijt hebben wij moeten concluderen dat wij uw aangegeven klacht nog niet hebben kunnen verwerken en afhandelen. Dit is niet correct en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat DIT is TV in de afgelopen periode op z’n minst voor irritatie heeft gezorgd en uw consumentenvertrouwen heeft geschaad. Dit rekenen wij ons zeer aan.

Achter ieder probleem schuilen excuses en oorzaken, maar wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. En dat hoeft ook niet.

Het enige dat telt is dat wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. De laatste periode hebben wij alle zeilen bijgezet en hebben wij onze bedrijfsvoering drastisch veranderd. Voor de laatste keer vragen wij uw geduld en verzoeken wij u ons maximaal 14 dagen de tijd te geven om uw probleem te verhelpen. Wij gaan uiteraard ons best doen om u eerder te helpen.

Wellicht gelooft u niet in beloften, laat dan onze daden voor zich spreken.

DIT is TV B.V.
    Contactnummer: 0900 - 2010000 €1,- per gesprek

Goedemorgen mevrouw Mijnsbergen,

Zojuist heb ik uw klacht bekeken waarin u aangaf nog niet optimaal te hebben kunnen genieten van je DIT is TV box.

Hierbij heb ik een RMA retour voor u aanmaakt, via de mail ontvangt u instructies hiervoor. Bij westrom zullen ze dan uw box nakijken en uw box probleem oplossen.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met Vriendelijke Groet,

DIT is TV Serviceteam
    Hallo
    Ik heb het kastje op het monent niet thuis mijn tante heeft hem en heeft ook dezelfde problemen ... Ik dacht misschien ligt het aan de wifi... Maar daar is precies hetzelfde aan de hand
    Ik ga hem eind volgende week bij haar ophalen..
    En dan wil ik toch echt mijn geld terug
    Groetjes
    Dotje
    Heb eigenlijk helemaal geen intresse mee in ditistv kastje
    Wil hem terug geven dat ik mijn geld terug krijg is dat een optie?
    Met vriendelijke groet
    Geachte mevrouw Mijnsbergen,

Helaas valt uw verzoek tot creditering buiten de zichttermijn. U heeft natuurlijk wel recht op garantie. Via onderstaande link kunt u uw box terug sturen welke wij dan zullen repareren of vervangen.

Dotje
    Ok dan ga ik hem morgen opsturen naar jullie
    Voor een omruiling
    Hoelang duurt het voordat ik hem dan terug heb?
    Mvg nidia
    Hallo Nidia,

Binnen 14 dagen ontvangt u uw box weer terug.

Dotje
    de klacht is nog steeds niet opgelost.. ze zouden me een nieuwe of de oude gerepareert opsturen maar heb nog steeds niks ontvangen