Klacht Ditistv.nl: kastje functioneerd niet

tanja-hans@live.nl

Ik heb bij jullie een kastje aangeschaft wat niet naar behoren functioneerd.
Na een tijdje liep hij steeds vast na resetten deed hij het dan weer even.
Toen opende hij steeds minder.
Ik heb meerdere malen met jullie contact gehad en moest eerst de software opwaarderen.
Had ik gedaan geen resultaat andere adapter werd aangeraden omdat de software meer spanning zou vragen.
Heb ik gedaan geen resultaat weer contact met jullie opgenomen maar tot heden geen antwoord.
Dit is al maanden geleden en heb het opgegeven tot ik naar het programma Kassa op de tv keek en probeer het nu opnieuw op deze manier.
Ik heb er ook een voor mijn stiefzoon besteld bij jullie en die functioneerd wel goed dus ik weet dat het wel kan werken.

Ik heb al voorgesteld mij een andere toe te sturen.

Ditistv.nl
    Goedemiddag meneer Walvis,

In uw klacht geeft u aan nog niet optimaal van uw DIT is TV box heeft kunnen genieten. Dat vinden we jammer om te horen.

Vanwege het verouderde ordernummer vraag ik u om uw retour op te sturen naar onze retour afdeling bij Westrom, De Hanze 1, 6041 PA Roermond. Onder duidelijk vermelding van uw ordernummer #10869 en ticketnummer VKD-31102.
    Graag alle accessoires bijleveren voor een snellere retour afhandeling.

Bij de retour afdeling zal uw box bekeken worden en eventueel een nieuwe opgestuurd worden.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd voor nu.

Met Vriendelijke Groet,

Laura Lallie
    DIT is TV Serviceteam
    tanja-hans@live.nl
    Goedendag het kastje gaat vandaag 03-09-2016 op de bus bedankt voor uw reactie.
    M.V.G
    Hans Walvis
    Ditistv.nl
    Graag gedaan Hans! We gaan het voor u in orde maken!